pixabay |
Freepen.gr - Αρκετές δυτικές ασφαλιστικές εταιρείες συνεχίζουν να παρέχουν κάλυψη για τα δεξαμενόπλοια που μεταφέρουν ρωσικό πετρέλαιο, επιτρέποντάς του να φτάσει στις διεθνείς αγορές παρά το ανώτατο όριο τιμών της G7, ανέφερε την Πέμπτη το Reuters, επικαλούμενο στοιχεία από εμπόρους και ναυλωτές.
Πέντε ασφαλιστικές εταιρείες, μεταξύ των οποίων η American Club, η West of England με έδρα το Λουξεμβούργο και η νορβηγική Gard, φέρεται να παρέχουν υπηρεσίες για 10 δεξαμενόπλοια που μεταφέρουν πετρέλαιο από τη Ρωσία στην Ασία το 2024. Οι άλλοι πάροχοι ασφάλισης για το αργό που προέρχεται από τη Ρωσία φέρονται να περιλαμβάνουν την Maritime Mutual από τη Νέα Ζηλανδία και το London P&I Club. Οι εταιρείες ασφαλίζουν τα πλοία έναντι πετρελαϊκής ρύπανσης, τραυματισμών και απώλειας ζωής.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που περιήλθαν στην κατοχή του ειδησεογραφικού πρακτορείου, η American Club και η West of England παρείχαν υπηρεσίες για δύο πετρελαιοφόρα, το Gioiosa και το Orion I. Και τα δύο πλοία φέρεται να φορτώθηκαν με πετρέλαιο από την κρατική ρωσική Rosneft στη Βαλτική Θάλασσα και απέπλευσαν προς την Κίνα.
Η American Club δήλωσε στο πρακτορείο ότι ένα πλοίο με σημαία Παναμά ήταν στη λίστα κάλυψης, ενώ η West και η Gard αρνήθηκαν να σχολιάσουν συγκεκριμένα δεξαμενόπλοια. Η Maritime Mutual και η London P&I δεν απάντησαν στο αίτημα του πρακτορείου για σχολιασμό του θέματος.
Πέντε ασφαλιστικές εταιρείες, μεταξύ των οποίων η American Club, η West of England με έδρα το Λουξεμβούργο και η νορβηγική Gard, φέρεται να παρέχουν υπηρεσίες για 10 δεξαμενόπλοια που μεταφέρουν πετρέλαιο από τη Ρωσία στην Ασία το 2024. Οι άλλοι πάροχοι ασφάλισης για το αργό που προέρχεται από τη Ρωσία φέρονται να περιλαμβάνουν την Maritime Mutual από τη Νέα Ζηλανδία και το London P&I Club. Οι εταιρείες ασφαλίζουν τα πλοία έναντι πετρελαϊκής ρύπανσης, τραυματισμών και απώλειας ζωής.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που περιήλθαν στην κατοχή του ειδησεογραφικού πρακτορείου, η American Club και η West of England παρείχαν υπηρεσίες για δύο πετρελαιοφόρα, το Gioiosa και το Orion I. Και τα δύο πλοία φέρεται να φορτώθηκαν με πετρέλαιο από την κρατική ρωσική Rosneft στη Βαλτική Θάλασσα και απέπλευσαν προς την Κίνα.
Η American Club δήλωσε στο πρακτορείο ότι ένα πλοίο με σημαία Παναμά ήταν στη λίστα κάλυψης, ενώ η West και η Gard αρνήθηκαν να σχολιάσουν συγκεκριμένα δεξαμενόπλοια. Η Maritime Mutual και η London P&I δεν απάντησαν στο αίτημα του πρακτορείου για σχολιασμό του θέματος.