Αν όλα είναι τόσο καλά, γιατί εκατομμύρια Αμερικανοί κοιμούνται στα οχήματά τους;

Έχετε παρατηρήσει ασυνήθιστο αριθμό οχημάτων στους χώρους στάθμευσης μεγάλων καταστημάτων λιανικής στην περιοχή σας τη νύχτα; Αν κοιτάξετε αρκετά προσεκτικά, θα δείτε ότι πολλά από αυτά τα οχήματα έχουν πραγματικά άτομα που κοιμούνται μέσα τους. Σε αυτό το σημείο, εκατομμύρια Αμερικανοί κοιμούνται στα οχήματά τους κάθε βράδυ. Αυτό συμβαίνει παρόλο που μας λένε πως η οικονομία είναι μια χαρά. Αλλά φυσικά η αλήθεια είναι ότι το σύστημα αποτυγχάνει παντού γύρω μας. Έτσι, αν κοιμηθείτε σε ένα πολύ ζεστό κρεβάτι σε ένα πολύ ζεστό σπίτι, θα πρέπει να θεωρείτε τον εαυτό σας πολύ ευλογημένο, γιατί τεράστιος αριθμός ανθρώπων ταλαιπωρείται πραγματικά αυτή την στιγμή.
 
Michael Snyder - theeconomiccollapseblog.com / Παρουσίαση Freepen.gr

Ο πρωταρχικός λόγος για τον οποίο τόσοι πολλοί άνθρωποι ζουν στα οχήματά τους είναι επειδή το κόστος ζωής έχει εκτιναχθεί σε πρωτοφανή ύψη.

Ειδικότερα, το κόστος της στέγασης έχει γίνει εξαιρετικά καταπιεστικό. Στην πραγματικότητα, η στέγαση στις Ηνωμένες Πολιτείες έχει γίνει πιο δυσβάσταχτη από ποτέ.

Αυτή την εβδομάδα, έμεινα έκπληκτος όταν διάβασα για έναν 33χρονο άνδρα ονόματι Ishan Abeysekera που πληρώνει 2.100 $ το μήνα για να μοιράζεται ένα σπίτι με άλλα 23 άτομα
Σε μια πόλη τόσο διαβόητα ακριβή όπως η Νέα Υόρκη, είναι συνηθισμένο να βλέπεις ανθρώπους στα τέλη της δεκαετίας των 20 και στις αρχές των 30 να ζουν με συγκάτοικους για να βοηθήσουν στη διαχείριση του υψηλού κόστους ζωής.

Αλλά ο Ishan Abeysekera το έχει πάει στο επόμενο επίπεδο με την τρέχουσα κατάσταση διαβίωσής του στο Μπρούκλιν: ένα κοινόχρηστο κτίριο που μοιράζεται με άλλα 23 άτομα.

«Όταν λέω ότι έχω 23 συγκατοίκους, οι άνθρωποι λένε «Τι; Αυτό ακούγεται άγριο», λέει ο Abeysekera στο CNBC Make It. «Αλλά στην πραγματικότητα, είναι πολύ ωραίο».
Αυτό είναι τρέλα!

Ποιος θα πλήρωνε τόσα πολλά για να ζήσει με 23 εντελώς ξένους;

Φυσικά οι περισσότεροι Αμερικανοί δεν έχουν την πολυτέλεια να πληρώνουν 2.100 δολάρια το μήνα για στέγαση.

Για παράδειγμα, αναφέρεται ότι ορισμένες αεροσυνοδοί που εργάζονται για την American Airlines «κοιμούνται στα αυτοκίνητά τους» επειδή η αμοιβή είναι τόσο χαμηλή
Οι περισσότερες νέες προσλήψεις αεροσυνοδών απαιτείται να ζουν σε πόλεις όπως το Ντάλας, το Μαϊάμι και η Νέα Υόρκη, οι οποίες έχουν υψηλό κόστος ζωής που δεν μπορούν να αντέξουν οικονομικά, σημείωσε ο Χέντρικ.

Οι Αμερικανοί αεροσυνοδοί κοιμούνται στα αυτοκίνητά τους, είπε. Μερικές από αυτές παλεύουν για ταξίδια μόνο και μόνο για την ευκαιρία να φάνε τα γεύματα του αεροπλάνου, αν οι πιλότοι δεν πάρουν πρώτοι τα γεύματά τους.

«Οι νέες προσλαμβανόμενες αεροσυνοδοί μας δυσκολεύονται», είπε ο Χέντρικ, προσθέτοντας ότι οι νέες προσλήψεις απέρριψαν σθεναρά την αύξηση κατά 17%.
Όταν μεγάλωνα, πάντα πίστευα ότι αυτοί που επιλέγονταν ως αεροσυνοδοί είχαν πολύ καλές δουλειές.

Όμως αυτές οι μέρες έχουν περάσει προ πολλού.

Σε αυτή την οικονομία, πολλές αεροσυνοδοί δεν μπορούν να αντέξουν οικονομικά ούτε ένα μέρος για να ζήσουν.

Φυσικά υπάρχουν εκατομμύρια άλλοι σε παρόμοια θέση. Τα τελευταία χρόνια, η «ζωή με βαν» έχει γίνει αρκετά μοντέρνα και περισσότεροι από 3 εκατομμύρια Αμερικανοί ανήκουν πλέον σε αυτήν την κατηγορία:
Ο όρος "Van life" ή "van living" είναι ένας όρος που γίνεται όλο και πιο δημοφιλής σε όλη τη χώρα. Άνθρωποι που μαζεύουν τη ζωή τους, μετακομίζουν σε μια κινητή μονάδα και εξερευνούν τις πολιτείες.

Σύμφωνα με το Yahoo Finance, ο αριθμός των Αμερικανών van lifers έχει αυξηθεί κατά 63% τα τελευταία δύο χρόνια, από 1,9 εκατομμύρια το 2020, σε 3,1 εκατομμύρια το 2022.
Τα παλιά χρόνια, αν ζούσες σε ένα φορτηγάκι κάτω από το ποτάμι, σε θεωρούσαν αλήτη.

Αλλά σε αυτήν την οικονομία, το να μένεις σε ένα φορτηγό κάτω από το ποτάμι θεωρείται απλώς φυσιολογικό.

Περιττό να πούμε όπως υπάρχουν ορισμένοι «van lifers» που επιλέγουν τον τρόπο ζωής λόγω της ελευθερίας που προσφέρει.

Αλλά υπάρχουν πολλοί άλλοι που έχουν αναγκαστεί σε αυτόν τον τρόπο ζωής. Μια γυναίκα με το όνομα Μισέλ Ρόουζ που είχε ένα σπίτι στη Μοντάνα είναι μια από αυτές:
Πριν από τρεισήμισι χρόνια, στην αρχή της πανδημίας, η Μισέλ Ρόουζ έμελλε να χάσει το σπίτι της στη Μοντάνα, είχε προβλήματα με τη δουλειά της, έχασε τη μητέρα της και έβαλε ό,τι είχε σε ένα βαν για να ζήσει μόνιμα σε αυτό.

«Είπα ας το κάνουμε, ας πουλήσουμε το σπίτι και ας φύγουμε και θα δούμε τι θα κάνουμε στην πορεία. Κατά κάποιο τρόπο η ζωή μου ήταν μια ζωή από το κάθισμα του παντελονιού μου», δήλωσε ο Rose.

Η Michelle λέει ότι τα οικονομικά είναι το πιο δύσκολο κομμάτι της ζωής της, είναι μια συνεχής ανησυχία και η εύρεση εργασίας είναι επίσης πρόκληση.
Μια άλλη γυναίκα με το όνομα Κέιτι που «εργάζεται ως προπονήτρια εκδηλώσεων και σε ένα τοπικό καφέ» παραδέχεται πως ήταν μια σκληρή ψυχική προσαρμογή όταν άρχισε να μένει έξω από το όχημά της
Η Katie J., η οποία εργάζεται ως προπονήτρια εκδηλώσεων και σε μια τοπική καφετέρια, μίλησε για τον ψυχικό κόπο που χρειάστηκε να καταβάλει προκειμένου να αποκτήσει την αίσθηση ότι ανήκει στην κοινότητα.

«Η ζωή με το βαν είναι διασκεδαστική και ωραία και εξοικονομεί χρήματα και είναι φανταχτερή στο Instagram και άλλα τέτοια», είπε η Katie J., “αλλά θα σου δημιουργήσει πολλά που πρέπει να επεξεργαστείς όταν πρόκειται για το ότι δεν έχεις ρίζες κάπου ... Είμαι μια μαύρη γυναίκα και είμαι ήδη σπάνια στο Truckee ως έχει, οπότε για να ζω και σε ένα βαν, είχα τόσα πολλά πράγματα γύρω από αυτό, τόση δουλειά σκιών να κάνω γύρω από τις περιοριστικές πεποιθήσεις και το αίσθημα ότι δεν πρέπει να βρίσκομαι εδώ και πως δεν πρέπει να παρκάρω εδώ και ότι θα μπλέξω”.
Πολλοί από αυτούς τους ανθρώπους έχουν δουλειές και πολλοί από αυτούς τους ανθρώπους δεν θα ταξινομούνταν επίσημα ως «άστεγοι».

Όμως, η κρίση κόστους ζωής τους οδήγησε στο χείλος του να χάσουν τα πάντα.

Δυστυχώς, οι ηγέτες μας δε φαίνεται να μαθαίνουν ποτέ. Συνεχίζουν να δανείζονται και να ξοδεύουν χρήματα με πρωτοφανή ρυθμό, και αυτό συνεχίζει να δημιουργεί ακόμη περισσότερο πληθωρισμό.

Αν μπορείτε να το πιστέψετε, η κυβέρνησή μας ξοδεύει ακόμη και «έως και ένα τέταρτο εκατομμύριο δολάρια φορολογουμένων» για να διδάξει στα παιδιά του Ιράκ πώς να είναι ακτιβιστές για το κλίμα
Το Στέιτ Ντιπάρτμεντ προσφέρει έως και ένα τέταρτο εκατομμύριο δολάρια φορολογουμένων σε έναν επιλέξιμο μη κερδοσκοπικό οργανισμό για να διδάξει Ιρακινούς εφήβους σχετικά με τον ακτιβισμό για το κλίμα.

Οι ιρακινοί μαθητές γυμνασίου θα μπορούσαν να λάβουν «Eco Action Clubs» χρηματοδοτούμενες από φορολογούμενους που θα τους διδάξουν πώς να υποστηρίξουν την περιβαλλοντική μεταρρύθμιση στη χώρα τους, σύμφωνα με πρόσκληση επιχορήγησης που δημοσιεύτηκε από το Στέιτ Ντιπάρτμεντ νωρίτερα αυτό το μήνα. Οι σύλλογοι θα έχουν διάφορους στόχους, που κυμαίνονται από την ανάπτυξη ενός «οικολογικού θεματολογίου και σχεδίου δράσης» που θα δημιουργήσει «λύσεις για την αλλαγή του κλίματος» έως τη διεξαγωγή εκστρατείας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την αύξηση της ευαισθητοποίησης για την κλιματική κρίση.
Κυριολεκτικά διαπράττουμε εθνική αυτοκτονία, αλλά το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού δεν φαίνεται να ενδιαφέρεται.

Σε κάθε εκλογικό κύκλο, οι μεγαλοεπενδυτές επιστρέφουν στην Ουάσιγκτον ξανά και ξανά.

Εν τω μεταξύ, περισσότεροι Αμερικανοί αναγκάζονται να κοιμούνται στα οχήματά τους κάθε μέρα.

Παρακαλώ μην κοιτάτε υποτιμητικά όσους έχουν αναγκαστεί να κοιμηθούν σε ένα όχημα, γιατί με λίγη κακή τύχη σχεδόν οποιοσδήποτε μπορεί να καταλήξει στην ίδια κατάσταση.
Νεότερη Παλαιότερη
--------------
Ακούστε το τελευταίο ηχητικό από τη ΜΕΣΗ ΓΡΑΜΜΗ


Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους και δε σημαίνει πως τα υιοθετεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail