acea.auto |
Οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων μειώθηκαν κατά 18,3% σε ετήσια βάση σε όλο το μπλοκ, με διψήφιες απώλειες στις τρεις μεγάλες αγορές της περιοχής: 27,8% στη Γερμανία, 24,3% στη Γαλλία και 13,4% στην Ιταλία, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της ACEA. Η Ισπανία, η τέταρτη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στην ΕΕ, σημείωσε πτώση 6,5%.
Μόνο τέσσερα κράτη μέλη της ΕΕ σημείωσαν μικρή αύξηση στις ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων τον περασμένο μήνα, και συγκεκριμένα η Πολωνία, η Σλοβενία, η Κύπρος και η Μάλτα, σύμφωνα με τα στοιχεία του ACEA.
Τα περισσότερα από τα νέα αυτοκίνητα που παραδόθηκαν σε όλο το μπλοκ ήταν βενζινοκίνητα (33,1%), με τα υβριδικά-ηλεκτρικά οχήματα (HEV) να ακολουθούν σε μικρή απόσταση με 31,3%.
Το μερίδιο των νέων ηλεκτρικών αυτοκινήτων με μπαταρία (BEV) στην αγορά αυτοκινήτων της ΕΕ μειώθηκε στο 14,4% από 21% που είχε καταγραφεί τον Αύγουστο του 2023. Οι παραδόσεις των BEV μειώνονται για τέσσερις συνεχόμενους μήνες φέτος, σε έντονη αντίθεση με τη σταθερή αύξηση καθ' όλη τη διάρκεια του 2023, σημειώνει η ACEA.