pixabay / wal_172619 |
Σύμφωνα με την ανάλυση του πρακτορείου σε στοιχεία της Just Auto, σχεδόν το ένα τρίτο των μεγάλων εργοστασίων επιβατικών αυτοκινήτων από τους πέντε μεγαλύτερους κατασκευαστές - BMW, Mercedes-Benz, Stellantis, Renault και VW - υπολειτουργούσαν πέρυσι. Οι γίγαντες της αυτοκινητοβιομηχανίας παρήγαγαν λιγότερα από τα μισά οχήματα από αυτά που έχουν τη δυνατότητα να κατασκευάσουν, όπως έδειξαν τα στοιχεία.
Οι ετήσιες πωλήσεις στην Ευρώπη φέρονται να είναι περίπου 3 εκατομμύρια αυτοκίνητα κάτω από τα προ της πανδημίας επίπεδα, αφήνοντας τα εργοστάσια ανεκμετάλλευτα και θέτοντας σε κίνδυνο χιλιάδες θέσεις εργασίας.
Η έκθεση επεσήμανε ότι η παύση λειτουργίας των εργοστασίων θα εντείνει τις ανησυχίες πως η περιοχή αντιμετωπίζει παρατεταμένη ύφεση, αφού έμεινε πίσω από τους βασικούς ανταγωνιστές, τις ΗΠΑ και την Κίνα.
«Περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες μάχονται για κομμάτια μιας μικρότερης πίτας», δήλωσε στο Bloomberg ο Matthias Schmidt, ανεξάρτητος αναλυτής αυτοκινήτων με έδρα κοντά στο Αμβούργο. «Ορισμένες μονάδες παραγωγής θα πρέπει σίγουρα να φύγουν», προειδοποίησε.