pixabay / Leonhard_Niederwimmer |
Freepen.gr - Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen (VW) θα μπορούσε να περικόψει έως και 30.000 θέσεις εργασίας από τους 300.000 εργαζομένους της στη Γερμανία στο πλαίσιο μιας αναδιάρθρωσης, σύμφωνα με το περιοδικό Manager.
Ακόμη και οι 13.000 εργαζόμενοι της VW στην έρευνα και ανάπτυξη στη Γερμανία θα δουν πιθανότατα περικοπές 4.000 έως 6.000, ενώ οι επενδύσεις θα μειωθούν μεσοπρόθεσμα έως και κατά 20 δισ. ευρώ, σύμφωνα με το περιοδικό.
Τα μέτρα περικοπής κόστους ήταν αναμενόμενα και είχαν ήδη υπονοηθεί νωρίτερα αυτό το μήνα, αλλά αυτοί οι αριθμοί είναι πιο επιθετικοί από ό,τι αναμενόταν. Μέχρι στιγμής, η VW δεν έχει επιβεβαιώσει αυτόν τον αριθμό των 30.000, αλλά οι φόβοι αυξάνονται πως θα προχωρήσει σύντομα σε δραστικές περικοπές.
Τα νέα έρχονται μετά από δημοσιεύματα νωρίτερα αυτό το μήνα ότι η VW σχεδίαζε ιστορικό κλείσιμο εργοστασίων για πρώτη φορά στην 87χρονη ιστορία της χώρας. Η εταιρεία επικαλέστηκε την εκτίναξη του επιχειρηματικού κόστους, συμπεριλαμβανομένης της ενέργειας και της εργασίας, μαζί με τις αλυσίδες logistics.
Στις αρχές Σεπτεμβρίου, ο οικονομικός διευθυντής της εταιρείας της Κάτω Σαξονίας, Arno Anlitz, είχε δηλώσει ότι η εταιρεία απλώς δεν πουλάει πλέον αρκετά αυτοκίνητα και ότι δύο εργοστάσια θα μπορούσαν να απειληθούν από μέτρα περικοπής κόστους.
«Η αγορά απλώς δεν υπάρχει πλέον», είχε υποστηρίξει ο Anlitz στις αρχές Σεπτεμβρίου.
Ακόμη και οι 13.000 εργαζόμενοι της VW στην έρευνα και ανάπτυξη στη Γερμανία θα δουν πιθανότατα περικοπές 4.000 έως 6.000, ενώ οι επενδύσεις θα μειωθούν μεσοπρόθεσμα έως και κατά 20 δισ. ευρώ, σύμφωνα με το περιοδικό.
Τα μέτρα περικοπής κόστους ήταν αναμενόμενα και είχαν ήδη υπονοηθεί νωρίτερα αυτό το μήνα, αλλά αυτοί οι αριθμοί είναι πιο επιθετικοί από ό,τι αναμενόταν. Μέχρι στιγμής, η VW δεν έχει επιβεβαιώσει αυτόν τον αριθμό των 30.000, αλλά οι φόβοι αυξάνονται πως θα προχωρήσει σύντομα σε δραστικές περικοπές.
Τα νέα έρχονται μετά από δημοσιεύματα νωρίτερα αυτό το μήνα ότι η VW σχεδίαζε ιστορικό κλείσιμο εργοστασίων για πρώτη φορά στην 87χρονη ιστορία της χώρας. Η εταιρεία επικαλέστηκε την εκτίναξη του επιχειρηματικού κόστους, συμπεριλαμβανομένης της ενέργειας και της εργασίας, μαζί με τις αλυσίδες logistics.
Στις αρχές Σεπτεμβρίου, ο οικονομικός διευθυντής της εταιρείας της Κάτω Σαξονίας, Arno Anlitz, είχε δηλώσει ότι η εταιρεία απλώς δεν πουλάει πλέον αρκετά αυτοκίνητα και ότι δύο εργοστάσια θα μπορούσαν να απειληθούν από μέτρα περικοπής κόστους.
«Η αγορά απλώς δεν υπάρχει πλέον», είχε υποστηρίξει ο Anlitz στις αρχές Σεπτεμβρίου.